A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a magyar bor és borturizmus népszerűsítése itthon és határainkon túl. Feladata a szakma és a nagyközönség számára a magyar bor és borvidékeink értékeinek, egyedi üzeneteinek tolmácsolása, ezzel párhuzamosan az ország termelőinek és borturisztikai célpontjainak láthatóvá tétele közös platform biztosításával.
A Kőszegi Borászok Egyesülete meghívására látogatott el Gál Zsombor – Bormarketing szakértő az iASK (Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete) támogatásával a borászok által tartott workshop –ra, ahol Kőszeg meghatározó borászai mellett kutatók és a téma iránt érdeklődők vettek részt. Értékelték a jelenlegi piaci helyzetet, kitörési és fejlesztési pontokat kerestek. Fő céljuk a minőségi borkészítésen túl turisztikai attrakciók fejlesztése. A tanácskozáson Kampits László, a Kőszegi Borászok Egyesületének elnöke ismertette a Kőszeghegyalja Borturisztika Fejlesztésének program koncepcióját, majd Böröcz Tamás az újonnan elkészített OEM Kőszeg termékleírás fontosságára hívta fel a figyelmet. A tanácskozáson szó esett a KRAFT, mint kreatív város, fenntartható vidék fejlesztési irányairól, illetve a vidék jelentőségéről.